Vares ja need teised

Sunday, March 11, 2018

Sa oled ju unistus eksole?



Mu oma helesinine unistus,
säravvalge koheva karvaga
kaetud ükssarvik vikerkaarel,
kes juhuslikult müksas
mind  oma pehme roosa
ninaga ja pilgutas mulle
üht oma täiuslikest
smaragdrohelistest silmadest
kutsus endaga kaasa
lõbusõidule

Tead küll, selle vanaaegse karu-
selliga, mille peal Kingi kloun lagistab
naerda ja mille vahele peidab
end üks korralik aber tuhandete
aastate pärast

Sa oled ju unistus eksole?

Päris minu oma unistus kuigi
sul ei ole roosat nina ega
smaragdrohelisi silmi aga
karusselliga sõidame
sellegipoolest
ikka ringi ja ringi
mälestustest mälestustesse
homsest homsesse

Ja tead, ma ei suuda karussellilt
maha astuda kuigi ma vahel
nutan ja vahel on süda paha
ja ma tõesti ei taha
et sa mind mu valgelt puuhobuselt
maha tõukaks sest seal
oled ju ka sina
mu oma helesinine unistus

pikkade juuste
naeruste silmadega 
ilmamerel seilav elu-
armsa muigega päris 
minu oma unistus natuke 
teisemast elust

04032018

No comments:

Post a Comment