Vares ja need teised

Tuesday, January 30, 2018

vargus



iga päev ma varastan väikesi hetki muudan nad
muinasjutuks looks kus kõik on võimalik
näen unenägusid  millest ei taha silmi lahti
kiskuda.
iga päev olen  okasroosike kellele ei meeldi hommikuti
tõusta ja kes ei taha ärgata või kui siis teise muinasjuttu
mis kordab esimest ainult et lõpp on võluvalt
igav.
nii igav et shakespeare keeraks ennast hauas ringi
ja luuletajad uputaks ennast odavalt lehvakavasse
vahuveini.

sest isegi omapäi hulkuvad kassid tahavad
ennast päeva lõpus kerra tõmmata ülestegemata voodil
mis ikka veel lõhnab nagu väikesed ärevad
lahingud.
sest isegi väikesed populaarsed evalottad ei jaksa igavesti
joosta  üle vanade sildade käsipuude tuul
puhumas punastes juustes.

ma olen leebe kevadine briis mis kasvab ajuti
talviseks tormiks ja sina oled tormikargaja või sadam
kuhu ma veel jääda ei oska ei
saa
sadamas on ilusad purjekad
sadam on kodu
on majakas
mis võiks teed näidata väsinud teelisele kassile
evalottale okasroosikesele

võiks näidata minule

No comments:

Post a Comment